Wednesday 23 August 2017

Bincang Forex Malásia Banco


Forex Site Buka Akaun Forex Anda Melalui LiteForex Malásia Salamblhtera, Agak lama saya x atualizar saya punye blog, almaklumlah saya agak sibuk dengan pembelajaran saya sebagai graduan UiTM dan juga conexão internet di tempat saya agak mengecewakan .. p Untuk pengetahuan anda, segala urusan deposit Dan retirar duit anda melalui corretor liteforex akan jadi lebih mudah kerana segala urusan anda boleh berurusan dengan liteforex malásia di liteforexmas / Sebelum e um depósito wang ke akaun liteforex Malásia e um dalam ruangan tersebut khai site liteforex Mas. Kemudian, e-mail de cheque e um ... liteforex akan menghantar nenhum akaun banco yg peru anda depositkn wang negociação anda..Boleh berurusan banco de dengan Mybank, CIMB, Banco Público dan juga RHB Banco .. Selepas itu, pergaminho ruangan borang depósito de web kiri. Kemudian klik saya setuju dan klik teruskan .. Anda akan dibawa ke ruangan borang depósito yg peru anda isikan butir-butir mengenai diri anda dan maklumat depósito .. kemik, klik saya setuju dan klik hantar sekarang. Pastikan anda mengisi borang ini setelah e um depositkan wang ke salah satu akaun yg diberikan .. Jika e ingin mempercepatkan urusan tanpa mengisi borang depósito, anda chamar aje pejabat dan anda akan disambut dengan mesra oleh operador disana. Berikan segala maklumat yg ditanya oleh operador tersebut .. Jika ada sebarang masala blh jgk hubungi liteforex di taliban dibawah sperti .. Screenshot em 30/07/09 Aloo meus amigos sekalian. ) Mungkin anda sedua sibuk dengan bekerja dan juga estudo anda sebagai seorang pelajar. Luangkanlah masa e uma setiap minggu mengunjungi blog saya nie ye. P,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, InsyaALLAH..saya akan cuba sedaya upaya saya. TQ ya. O Seperti biasa, saya akan dedahkan kepada e um salah satu teknik yang saya gunakan untuk mengaut sebahagian kekayaan dpd FOREX. Iaitu dengan bantuan robô yang hebat ini, saya namakannya sebagai roboreZ 2009 ..) Saya membuka robô ini diantara jam 4,05pm-16,15pm. Seperti biasa, seletas saya membuka robô ini saya pergaminho menonton astro..ade crite best..he3 Sebelum saya mandi dan bersiap untuk sembahyang maghrib, saya melihat robô telah posição aberta dan mencatat lucro sebanyak 33.06 pips. Saya salvar skrinshot ini, então pegi mandi. P Selepas solat isyak, makan malam. Saya jenguk lagi komputer saya, robô telah posição perto de mencatat lucro USD30.31 masuk ke akaun forex saya dan robô membuka lagi posição yg lain dengan margem yg berbeza dan mencatat lucro sebanyak 108.31 pips. 0 Saya salvar kemudian pegi menonton cerita Rambo 4 di Astro. Ha3. Diantara geléia 11.15pm-11.30pm, saya melihat lagi komputer saya. Waahh. Terkejut besar dan terfikir sekejap..sambil menonton cerita Rambo pn duito blh masuk ke akaun tanpa buat ape2 pn. Wahaha ..) Bagaimanapn bersyukur kepada tuhan dilimpahi rezeki. He3. Aminn. Lucro dah meningkat kepada 232.41 pips dpd 108.31 pips .. Saya biarkan sahaja urusan robô, jangan sesekali masuk campur. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Lucro sebanyak 532 pips sebab takut rugi apabila robô hanya fechar dengan lucro yang lbh rendah iaitu 300 atau 200 pips. Tiba2 saya teringatkan mentor maté salah saya ckp jgn terlalu tamak. Assim, saya x jadi posição fechada secara manual. Berkat kesabaran, alhamdulillah..robot telah posição fechada pada 1451.21 pips. Wooo. Dalam hati saya, nasibla x ttp lbh awal klu x saya rugi dalam 600 pips lbh. Hu3. Selepa o nome do personagem no arquivo Rambo 4, mata dah mula mengantuk .. Saya melihat skrinshot dan salvar, robot tlh menutup semua posição dan membuka 1 posição yang baru .. Masa tu perda sebanyak -9.18 pips, tapi oleer kerana mata dah layu saya menutup posição Tersebut secara manual dengan perda sebanyak -9,18 pips. ) Cukup setakat minggu ini, saya ttp komputer então masuk tido. Hak3 Saya hanya membuka robô ini pada hari Selasa, Rabu dan juga Khamis..Hari lain saya bercuti..Wahh, indahnya escondido ini, cuba anda kira sendiri. Saya dpt lucro seminggu paling kurang USD 500 anda darab dgn 4 minggu untuk nilai 1 bulan dan darab dgn 3,8 (klu x slp RM1 dg bersamaan USD3.8) .. (USD500 x 4 x 3.8) RM7,700 Yahhoo. Lihat. Saya memperolehi RM7,700 sebulan dgn tdk berbúat apa2 melainkan melakukan perkerjaan harian. Tapi ingat, ini adalah pendapatan saya dalam forex dgn hanya menggunakan teknik robô ini sahaja. Saya mempunyai 2 fotos e imagens similares à palavra-chave. Saya akan dedahkan kpd e uma semua kemudiana. O Sekian utk minggu ini, muito obrigado. Captura de tela em 29/07/09 Ape khabar semua. Alhamdulillah tuhan masih membro kepada kita kesihatan dan mintak dijauhkan dengan selsema BABI atau H1N1. Aminn..0 Seperti biasa, saya akan tunjukkan kepada e um skrinshot saya pada 29/07/09 .. RoboreZ 2009 saya telah mendapat sambutan hangat semenjak ia dilancarkan. InsyaALLAH saya dlm proses menyiapkan blogue saya yang lain iaitu belajar forex dengan PERCUMA, sinal forex yang hebat dan juga indicador khas yang telah saya gunakan selma setaun mengaut sebahagian keuntungan dari pasaran forex iaitu dikenali sebagai T-rex indicador. He3 Ok. Saya aberto roboreZ 2009 pada 29/07/09 diantara pukul 4.00ptg-4.15ptg. Margem -0.1 Modal -3117.33 Par - USDJPY Selepas beberapa minit saya membuka roboreZ 2009, lucro mencatat sebanyak 28.47 pips .. Saya salvar skrinshot ini, kemudian bersiap-siap untuk ke bandar ..) Saya ke bandar bersama-sama adik dan juga mak saya . Psstt, kami pergi ke pizza hut kt atas gigante Kuala Terengganu. Saya belianje adik dan mak saya sempena hari jadi adik saya. Kih3 (abg yg baik..p) Selepa siap makan saya ke kedai Tip-Top Teleco. Utk ambik hdphone Nokia E75 yang diz que tempah 2 hari yang lepas. Ha3. Semestinya saya menggunkan 100 dito dpd hasil FOREX saya..Saya belum bekerja la. Ade 2 sem lagi utk tamatkan grau em marketing saya..hu3. Selepas sembahyang maghrib, saya melihat komputer saya dan inilah hasilnya. Lucro sebanyak USD162.22 masuk ke akaun dan robot membuka lagi posição dan lucro mencatat 56.83 pips. Ho3. Saya salvar skrinshot pas2 tunggu sembahyang isyak, makan malam dan menonton tv bersama keluarga ..) Diantara jam 11.00pm-11.15, saya melihat robô telah menutup semua posição comércio .. Saya salvar skrinshot kemudian tutup aje komputer. Dah, cukup untuk hari ini lucro sebanyak USD200.12 tanpa buat ape-ape trocadilho. HE3 ScreenShot em 28/07/09 Di sini saya sertakã skrinshot saya pada 28/07/09. Wooii. Keuntungan mencatat 117.33 pips dengan menggunkan RoboreZ 2009 ..) Hanya dalam 6 jam SEHARI. Margin-0.1 Modal - USD3000 Pair - USDJPY Saya membuka Robot diantara pukul 3.30 ptg-3.45ptg dan tutup diantara pukul 9.00-9.15 malam .. Selepas beberapa minit robô aberto tu 40.17 pips terhasil. Saya salvar skrinshot nie pastu pegi menonton tv bersama mak dan juga adik .. Selepas beberapa jam, saya kembali dan melihat USD35.93 sudah berada de dalam akaun forex saya. Dan melihat robot abrir posição lagi mencatat 102.53 pips lucro lagi .. Saya salvar skrinshot pastu blah pegi basuh kereta. Selepa solat isyak, nak turun makan malam pada pukul 9 lebih, saya melihat robô dah perto semua posição dan mencatat USD117.33 lucro. Saya, tutup, komputer, pegi, makan, malam..cukup, utk, hari, ini. Haha..esok sambung. Você gosta de dizer. Duit masyukk sambil basuh kereta. ) Palavras-chave para este tópico meninjuk skrin ini adalah sebagai bukti saya mengasilkan renda setiap hari dengan teknik yang luar biase dan tidak sedetik pun dengan tujuan riak. Dengan adanya RoboreZ 2009 nie. Pasti membantu saya dan juga e um menghasilkan renda yang lumayan setiap hari kecuali hari JUMAAT, SABTU, AHAD dan juga ISNIN. Anda hanya perlu membuka robô ini pada hari SELASA, RABU dan juga KHAMIS .. Hari lain pulak BERCUTI LER. He3. Domingo, 26 de julho de 2009 Robo Forex RoboreZ 2009 Forex Site Forex, diz que ada produk untuk dikongsi. Miliki Robot Forex RoboreZ 2009. Robô Forex adalah piloto automático comércio yg menguruskan COMPRAR / VENDER mercado secara automatik tanpa anda membuat apa-apa. Robot yang akan menganalisa mercado dan posição memo samaada COMPRAR / VENDA mengikut pasaran semasa. Disertakan dengan Ebook yang akan menunjukkan passo a passo cara untuk memasang Robot ini di dalam Terminal trading anda. Ianya mudah difahami dan praktikal. Dengan kata lain, Robô akan membuat kerja untuk anda. Kandungan Pakej RoboreZ 2009 Arquivo RoboreZ 2009 Ebook Panduan memasang RoboreZ pada Terminal Trading Ebook yang dibekalkan adalah mudah difahami dan lengkap, anda hanya perlu mengikuti passo a passo cara memasang robô tersebut pada terminal tading anda. Budak darjah 1 pun boleh faham..he3. Ebook Panduan ini jugos disediakan dengan gambar yang berwarna-warni yang mudah difaham. Contoh gambar pandu dalam Ebook tersebut: Jika berminat blh banco-em, transferência, atau depositkn wang sebanyak RM97.00 ke akaun dibawah: MYBANK Penama: Mohd Afiq No. ac: 113015-119877 CIMB Penama: Mohd Afiq No. ac: 130201- 38564-528 Saya akan menghantar kepada e um robô ini melalui alamat e-mail: Selepas masukkan duit ke dalam salah satu akaun diatas, anda perghenghosen boom ini kepada saya: Nama: E-mail: Alamat: Banco: Akan semak transaksi anda dan menghantar robot ini kepada anda secepat mungkin, jika pesanan belum dihantar dalam masa 48 jam sila e-mail kepada saya di forex2uugmailElak sertai pelaburan haram, programa latihan dagangan mata wang asing: BNM KUALA LUMPUR: Banco Negara Malásia (BNM) menasihati orang Ramai supaya tidak menyertai mana-mana pelaburão haram atau programa latihan dagangan mata wang asing yang ditawarkan oleh pessoa atau syarikat. BNM dalam satu kenyataannya, berkata, orang ramai kebiasaannya, tertarik untuk, menghadiri, programa, pelaburan, atau, latihan, yang, menjanjikan, pulangan, yang segera dan besar. Katanya, programa de modus operandi sedemikian dengan menawarkan latihan, seminário, bengkel percuma untuk menarik pelabur, sebelum menjemput mereka mewujudkan satu akaun dagangan mata wang asing dengan syarikat utama. Syarikat itu dikatakan mempunyai lê as imagens para a fotografia de mata wang asing di seberang laut. Ia juga termasuk menyediakan akses mudah ke lama web syarikat utama dan memudahkan dagangan mata wang asing secara dalam talian dikalangan pelabur serta bagi mengambil siswazah baru sebagai eksekutif pemasaran. Siswazah juga digalakkan untuk menarik ahli keluarga dan rakan-rakan bagi berdagang mata wang asing, katanya Selain itu, berkata BNM, programa sedemikian turut menghendaki pelabur mendeposit sejumlah wang ke dalam akaun bank untuk memulakan dagangan mata wang asing dan seterusnya meminta ditambah bagi mencukupkan jumlah yang Berkurangan berikutan pelaburan awal masing-masing (margem de penggilan) bagi mengelakkan kehilangan modal. Di bawah Akta Kawalan Pertukaran Asing 1953 (ECA), katanya adalah menjadi satu kesalahan bagi seseorang untuk membeli atau menjual mata wang asing atau terbabit dalam sebarang perbuatan atau mempunyai kaitan atau membuat perseddian dalam membeli atau menjual mata wang asing denan sebarang orang atau selain daripada Peniaga yang dibenarkan. Adalah juga menjadi kesalahan bagi seseorang untuk membantu atau bersubahat dengan seseorang yang lain untuk membei atau menjual mata wang assing dengan seseorang, kecuali individual aduane seorang peniaga yang dibenarkan. Senarai peniaga dan institusi kewangan yang dibenarkan oleh Pengawal Pertukaran Asing untuk membeli atau menjual mata wang asing boleh diperolehi dari laman web BNM (bnm. gov. my/fxadmin). Bagi mendapatkan maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi BNM di taliano 1-300-88-5465 atau e-mail (bnmtelelinkbnm. gov. my). Pening kepala 333333 camne ni333333 QUOTE (budin 064 5 de janeiro de 2010, 095831 AM) Elak sertai pelaburan haram, programa latihan dagangan mata wang asing: BNM KUALA LUMPUR: Banco Negara Malásia (BNM) menasihati orang ramai supaya tidak menyertai mana-mana pelaburan haram atau Programa latihan dagangan mata wang asing yang ditawarkan oleh pessoa atau syarikat. BNM dalam satu kenyataannya, berkata, orang ramai kebiasaannya, tertarik untuk, menghadiri, programa, pelaburan, atau, latihan, yang, menjanjikan, pulangan, yang segera dan besar. Katanya, programa de modus operandi sedemikian dengan menawarkan latihan, seminário, bengkel percuma untuk menarik pelabur, sebelum menjemput mereka mewujudkan satu akaun dagangan mata wang asing dengan syarikat utama. Syarikat itu dikatakan mempunyai lê as imagens para a fotografia de mata wang asing di seberang laut. Ia juga termasuk menyediakan akses mudah ke lama web syarikat utama dan memudahkan dagangan mata wang asing secara dalam talian dikalangan pelabur serta bagi mengambil siswazah baru sebagai eksekutif pemasaran. Siswazah juga digalakkan untuk menarik ahli keluarga dan rakan-rakan bagi berdagang mata wang asing, katanya Selain itu, berkata BNM, programa sedemikian turut menghendaki pelabur mendeposit sejumlah wang ke dalam akaun bank untuk memulakan dagangan mata wang asing dan seterusnya meminta ditambah bagi mencukupkan jumlah yang Berkurangan berikutan pelaburan awal masing-masing (margem de penggilan) bagi mengelakkan kehilangan modal. Di bawah Akta Kawalan Pertukaran Asing 1953 (ECA), katanya adalah menjadi satu kesalahan bagi seseorang untuk membeli atau menjual mata wang asing atau terbabit dalam sebarang perbuatan atau mempunyai kaitan atau membuat perseddian dalam membeli atau menjual mata wang asing denan sebarang orang atau selain daripada Peniaga yang dibenarkan. Adalah juga menjadi kesalahan bagi seseorang untuk membantu atau bersubahat dengan seseorang yang lain untuk membei atau menjual mata wang assing dengan seseorang, kecuali individual aduane seorang peniaga yang dibenarkan. Senarai peniaga dan institusi kewangan yang dibenarkan oleh Pengawal Pertukaran Asing untuk membeli atau menjual mata wang asing boleh diperolehi dari laman web BNM (bnm. gov. my/fxadmin). Bagi mendapatkan maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi BNM di taliano 1-300-88-5465 atau e-mail (bnmtelelinkbnm. gov. my). PINGO kepala 333333 camne ni333333 QUOTE (budin 064 27 de junho de 2010, 065810 AM) KUALA LUMPUR, 25 jun (Bernama) - Broker elektronik asing dibenarkan menawarkan plataforma pembrokeran secara elektronik untuk urus niaga borong antara banco dalam pasaran pertukaran asing Malásia mulai 1 Julai 2010 , Kata Bank Negara Malaysia (BNM). Ia berkata inisiatif ini bertujuan menamba penyertaan peserta baharu dalam pasaran pertukaran asing bagi meningkatkan lagi kedinamikan dan diaa saing pasaran tersebut. QuotFleksibiliti ini akan menggalakkan aktiviti urus niaga yang lebih pesat kerana plataforma pembrokeran secara elektronik dapat meningkatkan ketelusan, menambah baik kecekapan pasaran dan mengurangkan kos urus niaga peserta pasaran, quot kata BNM dalam kenyataan pada Jumaat. Broker elektronik asing yang berminat untuk menyediakan perkhidmatan tersebut di Malásia boleh mengemukakan permohonan kepada Banco Negara Malásia selaras dengan peruntukan dalam Akta Banco de Institusi-Institusi Kewangan 1989, kata banco pusat itu. Dalam menilai permohonan, kriteria yang akan diambil kira ialah: pemohon mestilah syarikat yang diperbadankan di Malásia mempunyai rekod prestasi yang kukuh di peringkat antarabangsa mempunyai cadangan perniagaan yang boleh laksana bagi menyumbang kepada pembangunan pasaran pertukaran asing di Malásia mempunyai keupayaan sistem serta infrastruktur bagi menyokong perniagaannya ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Melhor ... o mais melhor .. o mais melhor .. o mais melhor do que o melhor .. o melhor do que o mais melhor do que o melhor. Dalam pekerjaan 9 imagens 5 sehingga pencen. Merompak duit kat banco. Menjadi scammer (tipu duit orang). Buat MLM. Buas bisnes online. Daripada pilihan di atas, saya rasa cuma cuma bucha bisnes on-line sahaja yang mampu membro kehidupan yang anda idam-idamkan selain forex. Berbalik kepada Forex. Ada yang kata Forex itu susa, ada pula yang kata Forex itu tipu dan kalau nak comércio forex dekat Malásia, benda ni tak sah, dan ada juga yang mengambil kesempatan dengan mengenakan harga 8220bimbingan forex8221 yang terlalu tinggi..sehingga RM 40.000 pun ada. Bagi saya, benda ini mudah. Jika e um anggap Forex itu susah, ianya akan menjadi susah bagi anda. Jika anda anggap Forex ini penipu dan tak wujud, anda sedan menipu diri sendiri oleh kerana sistem kewangan yang digunakan oleh seluruh dunia termasuk lah Malásia adalah sistem kewangan fiat 8211 matawang fiat. Yakni, jual beli berdasarkan duit Ringgit, USD, GBU, dan lain-lain. Selain itu, banco-banco de Malaysia sebamya sangata aktif 8220melabur8221 duit simpanan kita de pasaran matawang sedunia atau nama pendeknya, FOREX. Oleh itu, Forex sebenarnya bukan tipu. Bagaimana Nak Belajar Forex Forex Trading Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex. Izinkan saya uniter menerangkan dengan lebih lanjut: Jika anda mula comércio dengan USD 100, e um tak akan buat 5-angka dengan serta merta. Jika anda konsisten profit dan dengan risiko 3, anda akan mengambil sekurang-kurangnya 10 pontos por dia para um mês e meio de duração USD 100 menjadi USD 10.000. Sebenarnya, benda ini kira dah ok dah .. Masalahnya, comerciante kebanyakan tak ada disiplin semasa de negociação. Assim, um comerciante de menjadi comerciante de 5 anos de idade, e um peru 3 no banco de dados: 2. Gestão de Dinheiro 3. Pengurusan Emosi Untuk lucro de compra de lucro, e um peru menggunakan teknik yang sesuai. Sebaik-baiknya teknik forex yang digunakan harus lah sudah terbukti berksan dan digunakan oleh forex comerciante negara barat. Salah satu teknik yang saya sarankan kepada anda adalah teknik ação ação preço. Dengan menggunakan teknik ini, anda tak perlu guna sebarang indikator. Anda cuma perlu pandai baca castiçal untuk menentukan tendência pasaran, kat mana nak entrada, kat mana nak buat stop perda dan kat mana nak saída supaya lucro. Teknik yang sesuai tak cukup. Ianya harus lah dilengkapi dengan perlaksanaan gestão do dinheiro dan pengurusan emosi yang betul. Gestão de dinheiro sanging-sangat penting Kemahiran ini akan menentukan samada e akan bertahan lama dalam forex atau putus asa dan cari kerja lain. Konsep utama dalam dinheiro administração adalah ambil risiko yang kecil untuk mendapat pulangan yang besar. Contohnya dalam setiap comércio yang saya buat, saya mungkin akan merisikokan USD 50. Itu je. Lucro de Jika, lucro de saya akan sehingga 4 kali ganda atau USD 200. Itu alvo saya setiap kali masuk comércio. Jika anda serius nak mengasai ilmu forex untuk membuat lima angka sebulan, saya amat menyarankan anda untuk mendapat BIMBINGAN Forex. Dari guru-guru forex yang berpengalaman. Ok, kita dah bincang beberapa konsep penting untuk membuat 5-angka sebulan denga forex. Se você estiver usando o dalam trading, você deve comprar o comércio de amaun yang kecil sehingga amaun itu menjadi besar, kunci utama lucro dalam forex seperti teknik, gestão do dinheiro dan pengurusan emosi, dan penulisan plano de negociação. Saya akan kembangkan lagi segmente ini sebab saya percaya anda memang betul-betul nak belajar forex untuk profit .. taket tak Ok, kita jumpa lagi dalam segmen seterusnya P. S. Adakah anda berminat untuk membuat 5-angka sebulan dalam forex Dengan pandu dan bimbingan yang betul, saya yakin e um trocadilho boleh jadi antara 5 yang betul-betul BERJAYA dalam forex Datacan informações sobre lanjut kat bawah: Klik di sini jika e masih BARU dalam Forex dan perlu BIMBINGAN. Seja Sociável, Compartilhe

No comments:

Post a Comment